מחשבות שלליות
דיון מתוך פורום פסיכותרפיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
איך מתחילים ללמוד תיאוריה, אני מרגישה ומכניסה לעצמי בתת מודע שאני לא אצליח ולכן אני רק מנסה ללמוד החומר לא נקלט .... איך לבטל את המחשבות השליליות האלו? זה תוקע אותי בהרבה תחומים בחיים, גם לגבי לימודים..
היי חיה ישנן הרבה דרכים לגשת לעניין החל מלבדוק את החרדה שמעורר הנושא או אפילו לקחת כמה פגישות מאד ממוקדות של טיפול קוגנטיבי התנהגותי סביב הנושא, מנסיוני זה יכול מאד לעזור לך! בדר"כ למחשבות שתוקעות יש אופי מסויים מעגלי ומשתק והן חןזרות על עצמן. בטיפול כזה "מנטרלים" את המחשבות הללו. למשל: האם את מתקשה לקבל כישלון? למשל, האם יש פחד מאי מושלמות? האם יש פחד מנהיגה? האם יש רתיעה מעניינים "טכניים" ועוד? (כותבת לך גם בתור "מאותגרת" תיאוריה ורשיון בעבר :) ) ליאת. ליאת.
היכן אני מוצאת את התור " מאותגרת" שכתבת לי...