חשיפת מידע מטיפול

דיון מתוך פורום  פסיכותרפיה

24/07/2015 | 03:29 | מאת: רוני

לפני כמה שנים הייתי בטיפול פסיכותרפיה במסגרת קופת חולים. אם אני חותם לחברת ביטוח על טופס ויתור סודיות רפואי, האם זה אומר שייחשפו פרטים מהטיפול עצמו או רק עצם זה שהייתי בטיפול?

לקריאה נוספת והעמקה

היי לך תחשף רק העובדה שהיית בטיפול לא תכניו, ליאת

06/09/2015 | 03:13 | מאת: רוני

ליאת תודה, זה גם מה שאני חשבתי אבל תוכן (אישי מאוד) מהטיפול עצמו הועבר לידי חברת הביטוח. הגשתי תלונה לתלונות הציבור של קופת החולים. אין ממש התייחסות עד עכשיו, מה עוד ניתן לעשות? תודה רבה!

מנהל פורום פסיכותרפיה