למה?
דיון מתוך פורום פסיכותרפיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לא יודעת מתי תראי.....בכל זאת רוצה לדעת, למה קשה עם שינויים חיוביים? האם גם לאחרים זה קורה שמייד חוזרות למקום המדכא אחרי משהו משמח? לא יודעת מה קרה..כל כך שמחתי והרגשתי אהובה ופתאום כאב לי נורא הראש, התכסתי בשמיכה ואמרתי לכלם ללכת....ונשארתי לבד...לא בטוחה שזה מה שרציתי אבל זה מה שיצא לי....זה קורה??למה??????מרגישה יותר אהובה ושיכולים כן לקבל אותי..אבל כאילו פתאום הרגשתי נורא.....למה זה קורה????
היי מיכ כן בהחלט, לעיתים קשה עם שינויים חיוביים לא פחות מאשר עם שליליים. שינוי הוא שינוי והוא דורש הסתגלות, חשיבה אחרת, לפעמים מפחיד לקוות ולצפות ויש משהו נוח ברע המוכר, ליאת