מטופל אידיאלי
דיון מתוך פורום פסיכותרפיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, מהו מטופל אידיאלי מבחינתך? כזה שיודע להפיק את המירב מהטיפול? כזה שלא צריך להזדקקק כלכך? להתלות? מרגישה שאני מאכזבת אותה בתור מטופלת.....ובכלל אני לא אמורה לרצות (מלשון ריצוי) אותה נכון? אז למה מרגישה דפוקה וצורך להתנצל כשמשתמשת בתקשורת בין פגישות :( או בכלל מולה?.... אוף בכל זאת רוצה שתעני מהו מטופל אידיאלי? תודה מראש, מיכל
היי מיכ באמת שאין דבר כזה "מטופל אידיאלי" :) מטופל בא לטיפול כי קשה לו ולכן זה ברור שהמטרה היא לא בהכרח לשבת וללקק דבש בטיפול. אולי אם אנסה בכל זאת לענות משהו אז אני חושבת שמטופל בדר"כ "מתאים" לטיפול כאשר יש לו יכולת לאינטרוספקציה פנימית, ליאת