אמא מודאגת

דיון מתוך פורום  פסיכותרפיה

07/05/2015 | 01:18 | מאת: איריס

שלום רב.אני אם חד הורית מזה 21 שנה אם לבן ולבת בוגרים .התגרשתי בגלל שהגרוש שלי צרך סמים קשים.יש לי בעיה קשה עם הבן ,בן 26.הוא סובל מחרדות שמשפיעות על חייו.לדוגמא:בשיעורי נהיגה וכו.בנוסף,הוא מאוד ממורמר ומתוסכל .די מבודד חברתית .אני מחלימה ממחלת הסרטן ומאוד לא קל לי לראות אותו במצב כזה.הוא חוזר ואומר שהניתוק מאבא שלו מאוד השפיע עליו.ברור לנו שהוא זקוק לטיפול אבל מצבנו הכספי כרגע אינו מאפשר תשלום מלא ויקר.אני חוששת וחרדה מאוד לעתידו.

לקריאה נוספת והעמקה

היי איריס קודם כל רפואה שלמה ובריאות!אני מניחה שהמצב קשה גם לך וגם לילדים אבל איכשהו אני מרגישה ממה שכתבת שאת גם אישה בעלת כוחות. אמנם את אומרת שהבן מתאר את החרדות והקושי סביב הניתוק מאביו אבל ייתכן שהחרדות אינן באות רק משם אלא מכל הסיטואציה המורכבת כעת או בכלל ממקומות אחרים. האם חשבת לפנות לקבלת טיפול רגשי בשבילו דרך קופת חולים ? אולי יש אפשרות שהרווחה או אף האגודה למלחמה בסרטן יוכלו לעזור בהשתתתפות בהוצאות טיפול רגשי? את יכולה לנסות לפנות גם לעו"ס במחלקה האונקולוגית שבה את מטופלת ולשאול האם יש אפשרות לעזרה? כמובן שכל זה בהנחה שהוא בכלל מסכים לטיפול ואני מקווה שכן. ליאת

10/05/2015 | 23:26 | מאת: מאיה

מאחר בבחור צעיר בן 26 לא ברור לי למה את מפנה למחלקת הרווחה ??? למה שמחלקות הרווחה יסייעו כספית במימון טיפול רגשי ונפשי (אלא אם כן מדובר בקטין שעבר התעללות ומימון הטיפול הוא ע"פ חוק) ??? מחלקות הרווחה בישראלי עמוסות בעבודה עם קטינים נפגעי התעללות, מצבי עוני, אלימות וכדומה ... אם לבחור יש קשיים הנובעים ממצבים רגשייו וכן הוא סובל מחרדות שיפנה לתחנות בריאות הנפש בעיר מגוריו שמוסמכות ומקצועיות לטפל במצבים כאלו וכן מטפלים בקופות החולים.

מנהל פורום פסיכותרפיה