למה???
דיון מתוך פורום פסיכותרפיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי ליאת, את יכולה להסביר למה אני מרגישה תמיד אשמה?? לא משנה מה? תמיד ההרגשה שהכל באשמתי, שאני לא בסדר שמשהו דפוק בי :( אוףףףףףףףףףףף לא אמרו לי מעולם במפורש שאני אשמה או שבגללי קורים דברים......אבל תמיד מרגישה צורך להתנצל ואשמה כזו....למה???? ואם את תשאלי אותי אז לא ממש יודעת, רק לומר שיש בי צורך להתנצל ואולי בגלל שאני רוצה שיאהבו אותי??????אוףףףף למה זה קורה?????
היי מיכ מבינה למה את מתכוונת ואשמה זו תחושה מאד לא נעימה וקשה. קשה לי לומר למה את תמיד מרגישה ככה אבל אני כן בטוחה שכנראה שברוב הפעמים זהו דפוס ולא שאת באמת אשמה :)או שמשהו דפוק בך. ממש לא... ליאת
גם אני בדיוק ככה. תמיד מרגישה צורך להתנצל על הכל. גם כשפוגעים בי. האם הבנת למה זה קורה??