מפחד מידי
דיון מתוך פורום פסיכותרפיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום..אני בן 22 מאובחן כסובל מחרדה ומחשבות טורדניות .נוטל ציפרלקס. בזמן האחרון אני פשוט כבוי. מפחד מהמחשבה שהשנים הקרובות אתחתן ואביא ילדים...מבחינתי זה ספירה לאחור לסוף בחיים. מפחד שהחיים יעברו כהרף עין. מפחד להיות בודד ועוד יותר להיות מבוגר ערירי שבסוף יפגע בעצמו . כל שיר עצוב כל זקן שעובר ברחוב כל סיפור על גירושין פשוט עושים לי רע. אני מרגיש כבד בפנים ומפחד שפשוט לאט לאט אני משתגע .מפחד פשוט שאני מאבד שפיות . לא מוצא את עצמי..
היי מוטי אני חושבת שציפרלקס זה מצויין אבל מה שיכול לעזור ביחד עם הציפרלקס זה טיפול רגשי שבו תוכל להעלות בדיוק את הנושאים עליהם אתה כותב פה. יכול להיות שאחרי טיפול תרגיש ממש שונה ודברים שנראים כעת מאד מפחידים לא ייראו כך בכלל, ליאת