שאלה
דיון מתוך פורום פסיכותרפיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ליאת שלום, רציתי להתייעץ איתך.... הנני בן 28 בעל תואר ראשון בפסיכולוגיה מאוניברסיטת חיפה. אני חושב ברצינות על תואר שני בעבודה סוציאלית מתוך כוונה להמשיך לבית ספר לפסיכותרפיה. כואב לי לראות את עצמי במקצוע אחר, אבל- אני מכיר את המציאות של העובדים הסוציאלים מבחינת רמות שכר. רציתי לשאול ולהתייעץ איתך לגבי נקודת מבטך ממה שאת רואה לגבי אפשרויות התפתחות ושכר (אני יודע שלא באים למקצוע בגלל הכסף ומצד שני חשוב לי לדעת לאן אני נכנס במידה ואחליט) תודה על כל מקרה, (אשמח אם נוכל אולי לשוחח בטלפון) עדי
היי עדי במידה ולומדים תואר שני בע"ס קלינית ואחר כך גם פסיכותרפיה אפשר לעבוד בקליניקה פרטית ואז אנחנו לא מדברים על שכר של עו"ס בשרות הציבורי. כך שיש הרבה אפשרויות להתפתח בתחום הזה מהרבה מאד בחינות, רק שהמסלול די ארוך וצריך לקחת זאת בחשבון, ליאת