קשה לי..
דיון מתוך פורום פסיכותרפיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ליאת היי, המטפלת שלי בחופשה וקשה לי מאוד. ממש סופרת את הימים ואת השעות.. תמיד החופשות שלה עם הדמויות המשמעותיות בחייה הופכות להיות כימים הכמעט בלתי מתפקדים שלי. בטח זה לא אמור להיות כך. זה כאילו חלק נלווה להפסקות שלנו שאני ממאנת להיפרד ממנו.. מנסה בכל כוחי לא להתפרק
לקריאה נוספת והעמקה
היי לך, חשוב להבין בטיפול מה יש בחופשות של המטפלת שגורם להרגשה של כמעט התפרקות. האם החוויה של ההעדר/נטישה? האם החוסר? האם אולי איזושהי קנאה סמויה? כל הרגשות לגיטימיים כמובן, רק כדאי לנסות לפרקם ליאת