רוצה
דיון מתוך פורום פסיכותרפיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני כל כך רוצה להפסיק את זה,כמו שלא רציתי שום דבר בחיים שלי. אבל מרגיש/ה מבוכה גדולה לספר למישהו פנים מול פנים על כל זה. אדם שמשקר הוא אדם רע. אני לא אדם רע,באמת שלא. זה על סף פיצול האישיות. אני לא מצליח/ה להתגבר על הבושה. המחיר של לחשוף את זה,מרגיש לי כבד הרבה יותר מלהתאבד ומהאין דרך חזרה. אני כלוא/ה וכל יום שעובר אני רק מרגיש/ה יותר ויותר מפחד יותר ויותר תסכול ויותר ויותר שאני הולך/ת להשתגע. אני לא מצליח/ה,ניסיתי וכבר הייתי בטיפול שבו אמרתי שאני משקר/ת כל הזמן. והרגשתי ששופטים אותי ולא עמדתי בזה.
היי שוב אני מבינה כמה זה קשה אבל תנסי ללכת לטיפול נוסף. נשמע שאת השיפוט המחמיר את עושה עם עצמך, המטפל/ת ידע לקבל את העובדה שאת משקרת כחלק מקושי ולא כמשהו שצריך לשפוט ולבקר אותו. ברור שאינך אדם רע, את אדם שקשה לו. ליאת