הקלות באקדמיה ?!
דיון מתוך פורום פסיכותרפיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ליאת , יש לך מושג אם ישנן אלו הקלות ל"חולי/פגועי נפש" בקבלה ללימודים אקדמאיים אני מאובחן בהפרעת אישיות אוסידי והפרעת הסתגלות .. לא רואה איך אני יכול לעשות פסיכומטרי ולהוציא ציון טוב כשכמעט כל הקושי בבחינה הוא העמידה בזמן מועט אודה לך אם תוכלי לאמר לי אם יש כזה דבר ולמי אפשר לפנות .. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
פנה למרכז הארצי לבחינות והערכה וברר מולם. או לחילופין- הירשם לאוניברסיטה הפתוחה, שבה אין תנאי קבלה. תוכל שם לקבל תנאי בחינה מדיקאן הסטודנטים. בהצלחה! ניצן