מאוהבת בבוס שלי ושום דבר לא קורה

דיון מתוך פורום  פסיכותרפיה

01/08/2019 | 21:25 | מאת: הדר

היי, אני בת 27, עובדת כמנהלת כבר שנתיים בחברה קטנה. המנהל שלי (רווק וגדול ממני בכמעט עשור) ואני בדינמיקה מאוד טובה, יש לנו הומור משותף והוא ממש קורא אותי כמו ספר פתוח. מהר מאוד פיתחתי כלפיו רגשות ואני כל הזמן מחפשת בקרבתו. הרבה פעמים זרקו לי (ולפעמים גם בפניו) רמיזות לכך שנראה שיש בינינו משהו ושהוא בעניין שלי אבל לצערי, הוא פשוט לא עושה כלום ויש הרבה רגעים שנדמה לי שזה הכל בראש שלי ושל כל אותם אנשים שניסו לרמוז לנו רמיזות. הוא בן אדם מאוד סגור ולא משתף כמעט בכלום אבל לפעמים נראה שבכל מה שלא קשור ממש לעבודה הוא מעדיף לבלות עם מנהלות אחרות במשרד (לא רווקות...). אני מותשת כבר מלחכות שמשהו יקרה ומהתקפי קנאה שיש לי לפעמים. אני לא יודעת להעמיד פנים בכלל ואני בטוחה שהוא מרגיש עליי כשאני מתבאסת עליו. מה לעשות?? אני בתפקיד בכיר ואני צריכה לראות אותו כל יום ולהתמודד עם המצב הלא פשוט הזה שכבר נסחב המון המון זמן.

לקריאה נוספת והעמקה
04/08/2019 | 22:08 | מאת: מכל

היי.. מכירה את השיר על גברת כבר ואדון כמעט?? אם לא תסתכלי בגוגל. אם לא תנסי איך תדעי? למה שלא תנסי את לבדוק אם הוא בעניין? אם הוא רווק לא הבנתי מה הבעיה...שולחת לך אומץ. מקסימום יגיד לך לא.

היי הדר נשמע לא פשוט בייחוד משום שאתם עובדים ביחד. עולות לי כמה מחשבות... קודם כל הכי קונקרטית: אולי הוא לא בענין שלך מסיבות שלחלוטין קשורות אליו ולא אלייך. אולי הוא כן בעניין שלך אבל דווקא משום שהוא המנהל שלך הוא לא יכול לעשות צעד קדימה ואולי הוא לא בעניין שלך כי איכשהו לא מתאים לו. כלומר יש הרבה "אולי" והדרך היחידה כנראה לבדוק זאת תהיה לדבר איתו ישירות על עד כמה שזה מביך...כי אז לפחות תדעי אבל כמובן שאת צריכה אז לחשוב האם את יכולה לספוג תשובה שלילית או גם מה זה יעשה לאפשרות שלכם לעבוד יחד. דבר שני...נראה לי ששווה לבדוק בינך לבינך או עם עזרה האם חלק מההתאהבות קשורה לעובדה שהוא דמות סמכות שהוא "מעלייך" ומה זה משקף לך...כמו כן מהו המקום שאת בעצם שמה עצמך במקום של פנטזיה לא ממומשת ולא מושגת על משהו שיקרה -אולי וכך מונעת מעצמך לכיר אנשים במציאות שהינם זמינים יותר שזה נשמע לי חבל בשבילך... ליאת

מנהל פורום פסיכותרפיה