יאוש...ייאוש...ומה יהיה
דיון מתוך פורום פסיכותרפיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ליאת שלום. אז אמרתי לה כמה כואב לי פיזית ומה זה עזר לי? רק תחושה לא טובה ולא נעימה, מביכה שאמרתי! שום דבר לא הוקל, שום דבר לא התרפא, סתם מביך! כאילו עמדתי עירומה בפניה והראית איפה כואב!!! והיא לא רופאה, אז מה תציעה לריפוי? אוףףף, חתיכת יאוששששש!!!!
לקריאה נוספת והעמקה
היי אני מאד מבינה לפעמים התחושה היא של הקלה רגעית בלבד ואולי גם זה לא. כשנוגעים בפצעים תמיד כואב בהתחלה תחושת הריפוי וההקלה לעיתים מגיעה יותר מאוחר רק אחרי שנוגעים לא מעט ולכן גם טיפול הוא לפעמים תהליך גם כואב וגם מרפא... ליאת