עצירות ילד בן 8כבר חמישה ימים

דיון מתוך פורום  עצירות בתינוקות, ילדים ונוער

24/02/2017 | 23:08 | מאת: איתי

ערב טוב הבן שלי בן 8 וכבר שבוע לא עשה קיבה התחיל בתלונה שכואב ולא יוצא.. וכרגע אחרי שבוע שאין יציאה.. וסובל מכאבים מכיוון שמפחד מהכאב ויותר את היציאה..ממש שוכב כל היום כי כשקם יש צורך להתפנות ולא רוצה כי מפחד. כמובן שניסינו הכל-שתיה מרובה,שמן פרפין,ביוקל סיבים תזונתיים,לבולק סירופ...והיום כבר נתתי לו נר גליצרין... שום דבר לא קרה.. מה עוד ניתן לעשות... חשוב לי להדגיש שמה שיותר זה הכאב ברגע שרוצה להוציא... האם ניתן לתת עוד נר גליצרין... מתי זה הופך למצב שמצריך הפנייה למיון? אשמח לעזרתך.

לקריאה נוספת והעמקה

אין יכולת למנוע את הכאב שיהיה בזמן יציאה ראשונה אחרי שבוע שלם ללא יציאה, החתיכה ההראשונה היא קשה ויבשה אך אחריה תהיה כבר יציאה יותר רכה . אפשר לתת בבית נר גליצרין פעם ביום במשך 3-5 ימים רצופים, ואפשר גם לשים חוקן בית. זה יעזור אם אחד ההורים יהיה לידו בשירותים ולחבק אותו להרגיע בזמן היציאה.ממליצה שתיה של מרכך צואה נורמלקס יום יום גם לאחר שתהיה יציאה לתקופה של חודש-חודשיים כדי למנוע עצירות בהמשך . המצב לא מסוכן אך אם מרגישים חוסר אונים וקושי להתמודד עם המצב בבית אפשר לפנות למיון במיון יתנו לו חוקן .

25/02/2017 | 20:43 | מאת: איתי

עשיתי לו חוקן בבית היום אחהצ.. הצלחתי להחדיר רק חצי מהכמות... כעבור שעה שהתפתל מכאבים ..לקחתי אותו לאמבטיה ותוך כדי ישיבה יצאה לו קוביה ממש קשה. וזהו שטפנו היטב וכרגע ישן מידי פעם מתעורר מכאבים למטה... האם להניח לו?או לגשת למיון כי לא כל הצואה יצאה...? תודה רבה על התשובה מאוד עוזר ומרגיע.

מנהל פורום עצירות בתינוקות, ילדים ונוער