בלוטת הערמונים
דיון מתוך פורום ערמונית (פרוסטטה) מוגדלת
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בן 70 ולאחרונה יש לי בעיה בלתת שתן בצורה נורמלית .אני ממתין לפעמים בין 30 ל-60 שניות על מנת לתת שמן לאחרונה עשיתי בדיקת psa ויש לי 2,3לעומת 1.3 בשנה שעברה אני סובל באי ספיקת לב ולוקח מספר תרופות שאולי משפיעות על זה התרופות הם קרדילוק ,פרוקור,פוסיד עשיתי גם אולטראסאוד של דרקי השתן והבלוטה התוצאות הם :בלוטת הערמונים מוגדלת 51סמק כליה ימנית נצפתה ציסטה בגודל של 4סמוציסטה זעירות נוספות בכליה שמאלית ציסטה בגודל של 23 ממ אבקש לדעת מה המשמעות של הבדיקות בתודה גבי
שלום רב, לגילך רמת PSA תקינה,ומתאימה גם לגודל הערמונית (51 סמ"ק) שמתואר באולטראסאונד שעשית, וזו הגדלה קלה-בינונית. יכול להיות שתרופות לחץ דם שאתה לוקח גורמות לך שיתון יתר אבל הן לא מפריעות להתרוקנות וכנראה לא הן הגורם לתלונות שלך. בנוסף מצויין באולטראסאונד שיש לך ציסטות קטנות בכליות- אין לזה משמעות. ממליצה לך לפנות לבדיקה אצל אורולוג דרך קופ"ח ויוכל לתת לך טיפול שיעזור לך לרוקן יותר בקלות את שתן, ואולי גם להקטין את הערמונית- בטיפול תרופתי.