דלקת ברגל ימין בגיד האכילס
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום , מזה מספר שנים סבלתי מכאב ברגל ימין (ראוי לציין שעברתי מס ניתוחים להארכת גיד האכילס בעקבות c.p בצד הימני יד ורגל , הייתי אצל מספר רופאים ואף הפרופ' שניתח אותי שלימים יצא לפנסיה ,נעשו צילומים ואולדרסאונד שהראו על דלקת בגיד האכילס וקרע בגיד האכילס הרופא שהייתי אצלו נתן לי בדיקת מיפוי עצמות , ניתנו לי כדורים אטופן שהעלו לי לחץ דם אז הוחלף למינון נמוך יותר לארקוקסיה נותר נוזל קטן ,על פי המלצת עשיתי מדרסים בהתאמה אישית עם הגבהה ( קיבלתי אותם לפני שבוע ועדין לא פשוט להתרגל אליהם וקיבלתי גם מכשיר הליכה מייצב קרסול שלא נוח בעליל , האם גבס יעזור כאן ( איני מעונינית בניתוח עברתי מספיק ויש לי טראומה מהחלמה בניתוח האחרון היה לי זיהום קשה מאוד )
שלום רינת! לא ניתן לקבוע את תכנית הטיפול ללא בדיקה גופנית ושלל בדיקות דימות ( US, MRI וכו' ) בברכה