נקע בקרסול עקב פעילות גופנית
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום וברכה,באוקטובר שנה שעברה(2014) נקעתי את הקרסול במהלך ריצה. כיום,מספר חודשים רב לאחר הנקע מופיעים ליכאבים בתנועות מסויומות שאני עושה עם הרגל.הייתי אצל אורטופד כללי לפני מס ימים שאמר שזה מצב סביר שהאזור לא החלים לחלוטין ולהמשיך רגיל בפעילות שאני עושה. חשוב לציין שהוא לא עשה שום בדיקה מעמיקה,הציץ לרגע על האזור עם שתי נגיעות וזהו.האם זה נכון? האם כדאי לי להתעמק מעבר או להניח לעניין??תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום טל, צריך לבדוק אם הינך סובל מחוסר יציבות או נזק לרצועות. לשם כך כדאי לפנות למומחה כף רגל וקרסול וטיפולי פיזיותרפיה חג שמח