רגישות לקור וכאב בגב כף הרגל , ברגל שמאל.

דיון מתוך פורום  כף רגל וקרסול

10/12/2013 | 23:44 | מאת: אביבה

שלום , אני בת 50, עוסקת בפעילות גופנית באופן קבוע , בריאה וללא עודף משקל. מזה כ 5 שנים , יש לי רגישות לקור ברגל שמאל (מכף הרגל ועד 10 ס"מ מעל הברך)המתבטאת בכאב נוראי. בשנה האחרונה , התווסף כאב בגב כף הרגל , כשאני עם נעלים סגורות . עברתי בדיקות רבות בנוגע לרגישות לקור , לרבות סיטי גב תחתון (2 בקעים) emg. עברתי אצל נוירולוג, אורטופד, רופא כלי דם וראומטולוג ולא נמצאה הסיבה . לאחרונה אורטופד הציע שאלך עם מדרסים אולם ללא הועיל . אינני נועלת עקבים ! ראוי להדגיש כי זה רק ברגל שמאל . האם יש לכם סברה ממה יכולה לנבוע הרגישות לקור ומהו הגורם לכאב בגב כף הרגל ?? אודה לכם באם תפנו אותי לחומר רלוונטי בספרות הרפואית . בתודה ובברכה, אביבה

לקריאה נוספת והעמקה

שלום אביבה! במידה ועברת בירור מקיף אצל אורטופד,כירורגכלי דם, נוירולוג וראומטולוג ולא נמצאה בעיה כלשהי, אז כנראה שיש מקום לפנות למרפאת כאב לטיפול בתסמונת הכאב שממנה את סובלת. בברכה

18/12/2013 | 10:56 | מאת: ד"ר משה פרימן (N.D)

שלום אביבה, שהרגישות לקור היא הסבירות גבוהה בגלל בעיה עצבית או עצב שמוביל מהגב לכף הרגל S5-S1 או עצב מקומי בכף הרגל וזה תמיד קורה ברגל אחת. בטיפול טיפול בגלי הלם ודיקור נוירולוגי יפאני (לא סיני ) הרבה בריאות ד"ר משה פרימן (N.D)

22/12/2013 | 23:02 | מאת: ד"ר משה פרימן (N.D)

ברור שהרגישות לקור היא בגלל בעיה עצבית או עצב שמוביל מהגב לכף הרגל S5-S1 או עצב מקומי בכף הרגל וזה תמיד קורה ברגל אחת. ממליץ טיפול בגלי הלם ודיקור נוירולוגי יפאני (לא סיני ) הרבה בריאות דר משה פרימן

מנהלי פורום כף רגל וקרסול