כאבים חזקים בקרסול וצליעה
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בעקבות כאבים ומידי פעם נפיחות בקרסול עם קושי בהליכה במשך שנתיים שלאחרונה החמיר מאוד וכל הזמן בהליכה מתעקם לי הקרסול בגלל כאב חד, לציין שנפלתי מספר פעמים, וזה קם קורה לאחר קימה מהמקום. עשיתי צילום ct: OCD באספקט המידאלי של כחפת הטאלוס מימין. ללא פריצה של הקורטקס. Od trigonum מימין. סימני plantar fascios מימין עם דורבן. בחלק המידאלי בכיפת הטאלוס הודגמו ציסטות תת קורטיקליות. בגדול אני ממש סובלת והתחיחתימלצלוע כמעט קבוע ועם הרבה צאוד מעידות, רציתי לדעת האם זה מסביר את מה שאני עוברת? ומה יש לעשות? תודה
שלום חנה! לפי ה CT קיימת פגיעה בסחוס במשטח המפרקי של עצם הטלוס ( עצם במפרק הקרסול ) ממליץ לך לפנות לאורטופד כף רגל וקרסול, ייתכן ויש מקום להתערבות ניתוחית - ארטרוסקופיה . בברכה