VMO
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב , אני בן 36, לפני כשלושה חודשים כמידי שבוע חזרתי ממשחק כדורגל עם כאבים וחולשה בפיקה שמאל,לאחר כמה ימים הכאב נעלם אבל עדיין אני לא יכולתי לרוץ,אלא רק לעשות הליכות מהירות וגם זה לפרק זמן קצר.. הלכתי לאורטופד שבדק אותי (אמר שאין צורך בצילום ,רק אם זה מחמיר) ושלח אותי לפיזיוטרפיה לחזיוק שרירי ה VMO פיקה. אני כבר חודשיים מתאמן על התרגילים של הפיזיוטרפיה מידי יום בבית ,אבל עדיין לא מסוגל לרוץ אלא לשניות בודדות ומסוגל רק ללכת או לעשות הליכות מהירות לכ 20 דקות עד שאני מרגיש קצת חולשה,היות ואני בחדר כושר אני עושה את ה CROSS (מכשיר הסקי-לא סטפר שדווקא עליו אין לי שום בעיה מלבד קצת חולשה לאחר מכן..) ותרגילי דחיפה קדימה ואחורה לרגליים+הליכות מהירות ואף עובד על שרירי רגל אחורית ונראה לי שזה די בסדר ,אני חש קצת חולשה אבל נראה לי שזה יעזור (הבנתי שמותר לי לעשות את זה..היות וזה קיים גם בפיזיו..). *האם להמשיך עם תרגילי מכשיר ה CROSS בחדר הכושר ? החולשה מורגשת רק כמה שעות לאחר האימון ואז זה איכשהוא עובר.. זה אמור לעזור ? * האם להמשיך עם תרגילי הכוח של הרגל (במשקלים נמוכים כמובן- תרגילי דחיפה ושרירי תאומים + הנפה) ,האם זה באמת יחזק את הפיקה ? * שמתי לב שריצות מתישות את הפיקה שלי כבר לאחר פחות מדקה האם להמשיך לנסות ? תודה.
שלום מני! אני ממליץ לך לפנות לבדיקה וטיפול של אורטופד מומחה בתחום ברכיים. טרם פנייתך הייתי ממליץ לעבור בדיקת אולטרסאונד של ברך וירך. בברכה