קרסול פגוע
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני משחק כדורסל פעמיים בשבוע אחרי שלפני כחודש נקעתי את קרסול ימין מאז אני לא חושב שהוא הגיע למאה אחוז כשירות והוא מאד רגיש. אני משחק עם תחבושת אלסטית. רציתי לדעת האם יש סיבה לדאגה ומה אפשר לעשות?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום דני בהחלט לאחר נקע בקרסול לוקח זמן מה לחזור לתפקוד מלא. חזרה לתפקוד צריכה להיות הדרגתית תוך מעקב אורטופד וטיפול פיזיותרפי מתאים. חבישה אלסטית פשוטה לא יכולה בד"כ לשמש אבזר אורטופדי מספק. ייתכן ונדרשת קרסולית מיוחדת. אני ממליץ לך לפנות לבדיקת אורטופד מומחה לקרסול וכף רגל כדי להיבדק ולקבל טיפול מיטבי