נוגד חרדה

דיון מתוך פורום  דיכאון וכאב

27/10/2014 | 19:25 | מאת: יאני

שלום, אני נוטלת קלונקס פעמיים בשבוע במשך כמה שנים במקביל לרמרון. מחפשת תחליף של תרופה קבועה נוגדת חרדה שתשאר במערכת בניגוד לנטילה אפיזודית. האם קיימת אלטרנטיבה הולמת לקלונקס שתתן את אותה השפעה? עם הקלונקס אני מתפקדת נהדר ולא חוששת מאנשים, יש לי כישורי שיח נהדרים עם הבריות ואני מרגישה שאני מצליחה להביא את עצמי לידי ביטוי באופן מלא ועקבי ולחוש מאושרת ומסופקת. בלעדיו אני מתנדנדת בהרגשה בהתאם לנסיבות החיצוניות- ולעיתים קרובות מקבלת התקפי חרדה ועולות מחשבות אובדניות ללא הרף וקצרים רבים בתקשורת עם הסביבה. בקיצור ללא הקלונקס חיי היו גיהינום מתמשך- וכך יש לי אתנחתא מצוינת פעמים בשבוע שמונעת ממעגל הקסמים הזה להתמשך ולהפוך לכדור שלג מדרדר. אין לי כל כוונה להכנס לתהליכי פסיכותרפיה ולא סי בי טי למיניהם- ניסיתי ולא הלך ואין לי כוונה להתנסות בשלישית ובחמישית. בקיצור האם לדעתך אין חלופה טובה לקלונקס במבחינה פרמקלוגית ועדיף להשאר או שכן קיים משהו עוצמתי לא פחות רק לא ממכר...? כן יש ברקע חרדה חברתית ובאופן כללי הגנות אישיותיות די בקרשים שמביאות לפגיעות גדולה ואילולא הקלונקס הייתי מזמן מקפדת את חיי ולא מגיעה לחצי מההשגים המקצועיים המרשימים שהגעתי אליהם עד היום... אני מעולם לא עליתי מינון מעבר ל-0.5 מ"ג ולפעמים אף פחות מזה. בעבר נסיתי לוסטרל שהפך אותי זומבי וכן סרקוול במינון נמוך שנטל ממני את אישיותי באופן מעליב והפך אותי לצל נלעג מתהלך. הרבה תודה על ההתיחסות:)

לקריאה נוספת והעמקה

קלונקס הינה תרופת הרגעה ומשך השפעתה לא עולה על 4 שעות. באם מדובר בהפרעת חרדה הרי יש למצוא תרופה נוגדת חרדה. כיום יש אופציות רבות בשוק התרופותועל מנת להתאים טיפול המתאים לצרכיך יש מקום לבדיקה מעמיקה. מציע להיפגש עם פסיכיאטר על מנת למצוא תרופה שגם תועיל לך וגם תיהיה עם רופיל תופעות לוואי נמוך ככל שניתן

03/11/2014 | 23:07 | מאת: יאני

של הקלונקס מורגשת ל-24 שעות ומעלה- כך שהיא מאוד אפקטיבית מבחינה זו. האם קיימות תרופות נוגדות חרדה ספציפיות או שמדובר בתרופות אנטי- דכאוניות שמטפלות "על הדרך" גם בחרדה? האם התרופות הללו פועלות גם על התקפי חרדה (שהן בעיקר הצרות העיקריות שלי) או רק על חרדה כללית?

מנהל פורום דיכאון וכאב