שאלה

דיון מתוך פורום  אורתודונטיה ומחייכים - יישור שיניים

23/05/2022 | 11:23 | מאת: שאלה

שלום ד"ר, המיקום: לסת תחתונה, בין שן חותכת מרכזית שלי לבין שן חותכת צדדית ימינית שלי (מאחורה). תיאור המקרה: החלק העליון של השן המרכזית שלי (מאחורה) מעט מאוד נוגעת בשן חותכת צדדית ימינית שלי (מאחורה). כמו כן, בחלק התחתון ביניהן יש מעט חניכיים. הבעיה: לפעמים אני מרגיש את החלק הקטן בקטע העליון שנוגע בשן חותכת צדדית ימינית שלי או את החניכיים למטה. רופא השיניים שייף לי פעמיים או שלוש בין השיניים שתיארתי, אך עדיין אני מרגיש את מה שאני מתאר. השאלה שלי: האם הדבר הנ"ל שאני מתאר הינו דבר נורמלי ולא בעייתי? תודה.

23/05/2022 | 14:08 | מאת: שאלה

שלום שוב ד"ר, הבהרתי להודעה ששלחתי ב-11:23: * הבעיה: לפעמים הלשון שלי מרגישה את מה שתיארתי בהודעה. השאלה שלי: האם הדבר הנ"ל שאני מתאר הינו דבר נורמלי ולא בעייתי? האם הלשון שלי תתרגל למה שתיארתי בבעיה? תודה.

שלום לא אתרתי את השאלה הראשונה. בבקשה תשאלי שוב מהתחלה. בברכה ד"ר צור

שלום. האת את מתיחסת לכך ששן תחתונה נוגעת בעליונה או לכך ששתי החותכות התחתונות נוגעות זו בזו?

26/05/2022 | 13:17 | מאת: שאלה

התכוונתי לכך - שחלק קטן מאוד מאחורי שן חותכת מרכזית בלסת תחתונה נוגעת מעט מאוד מאוד בשן חותכת צדדית ימינית שלידה. לפעמים הלשון שלי מרגישה משהו שם - זה החלק הקטן מאוד הזה ולפעמים זה יכול להיות החניכיים שלמטה בין השיניים הללו. שאלתי - האם הלשון תתרגל למצב הזה ? האם זה נורמלי או מצב בעייתי? שאלה נוספת: יש לי מאחורי שן חותכת ימינית בלסת תחתונה מבנה שטוח שלעתים הלשון מרגישה אותה , האם הלשון תתרגל לזה? אשמח לקבלת תשובות. תודה

מנהל פורום אורתודונטיה ומחייכים - יישור שיניים