twin block............

דיון מתוך פורום  אורתודונטיה ומחייכים - יישור שיניים

28/12/2020 | 23:37 | מאת: א

היי, יש לי לסתות לא שוות (לסת תחתונה לא התפתחה מספיק קדימה) אני בת 24, לפני כמה שנים כשהייתי בת 20 הייתי אצל כמה התייעצות אצל רופאים ... אחד אמר שהפיתרון הוא רק ניתוחי, השניה אמרה לעקור שני שיניים עליונות ולשים גשר והשלישי הציע לי את המכשיר twin block הוא היה נשמע מאוד אמין ולמרות שאמרתי לו שאיך ייתכן שיהיה שינוי אם הלסת סיימה את ההתפתחות שלה לא זוכרת מה הוא בדיוק הסביר לי אבל בסוף פחדתי ולא התחלתי תתטיפול .. המצב די מבאס אותי במיוחד כשאני אוכלת דברים קשים ואז מרגישה קושי ועומס על הלסתות זה באמת נכון שאין מצב שאראה שיפור עם המכשיר הזה?רק ניתוח? /:

שלום טווין בלוק משפיע בעיקר על מטופל הנמצא בשלבי גדילה. לכן הסיכוי שיגרום לגדילת הלסת התחתונה בגיל 24 קטן ביותר. עקירת שיניים בלסת העליונה מקטינה את הבליטה היחסית בין הלסתות, אבל לא גורמת לגדילת הלסת התחתונה. לעיתים זו דרך שיכולה לתת שיפור אסתטי מסוים. ניתוח של הלסת התחתונה נותן כמובן את ההשפעה הגדולה ביותר לשיפור הפרופיל. הייתי מייעץ לך להגיע לאחת המחלקות האורתודונטיות בבתי החולים ולשמוע שם עוד חוות דעת על הבעיה שלך והפתרונות האפשריים. בברכה ד"ר צור

03/01/2021 | 00:39 | מאת: אנונימית

תודה על התגובה. אני באמת כבר מיואשת כי כל רופא אומר לי משו אחר אבל ניתוח כזה מורכב לא בא בחשבון .. אז אין לזה פיתרון אמיתי חוץ מניתוח? /:

מנהל פורום אורתודונטיה ומחייכים - יישור שיניים