מה ההבדל בין הרמת מנשך אחורית לקדמית
דיון מתוך פורום אורתודונטיה ומחייכים - יישור שיניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב מה ההבדל בין הרמת מנשך אחורית להרמת מנשך קדמית? ואיך מבצעים את הפרוצדורות האלה?
שלום נטלי בהרמת מנשך אחורית מוסיפים חומר על שטח השיניים האחוריות או משתמשים בפלטה מיוחדת לכך. בהרמת מנשך קדמית משתמשים בחומר בצד הפנימי של החותכות העליונות או בפלטה מיוחדת לכך. אפשר לשלב את האלמנטים במהלך הטיפול. לעיתים משתמשים במושג כפעולה שעושים תוך כדי הטיפול . בברכה ד"ר צור
(מספר מקשר)
ד"ר צור בועז-מומחה ליישור שיניים