שיניים מתנדנדות בגשר

דיון מתוך פורום  אורתודונטיה ומחייכים - יישור שיניים

15/11/2017 | 13:23 | מאת: יאיר

שלום, יש לי גשר ממרץ 2016 (שנה ושמונה חודשים) ואני מוריד אותו שבוע הבא. לאחרונה שמתי לב ששתי השיניים העליונות קדמיות שלי מתנדנדות ואני יכול להזיז אותן למרות שהשיניים ישרות וצמודות אחת לשנייה. הארטודנט אמר לי שזה נורמלי ואין מה לדאוג. האם זה אכן נורמלי? האם קיים מצב שהן ימשיכו להתנדנד גם אחרי הקיבוע או אפילו ליפול לאחר שיורידו לי את הגשר? תודה, יאיר.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום יאיר ניתן לגרום לשיניים לזוז בעזרת האצבעות במהלך הטיפול האורתודונטי. זו ניידות טבעית המתאימה לתהליך. בד"כ הניידות יורדת לאחר שהשיניים מתחזקות בסיום הטיפול. הקיבוע גם הוא מקטין מאוד את הניידות. כמו כן רצוי לעשות צילום רנטגן לבדוק את שורשי השיניים ולוודא שאין משהו נוסף מעבר לתהליך הנורמטיבי. בברכה. ד"ר צור

21/10/2021 | 15:36 | מאת: KerryLouise

היי , עברתי טיפול שורש באשקלון לאחרונה ואני עדיין חש כאבים, אך כל פעם שאני הולך לרופא הוא אומר לי שלא נראה ששום דבר הוא דלקתי או אמור לכאוב, ושיכול להיות שהכאבים הם פסיכולוגיים כיוון שמאוד חששתי לקראת הטיפול מכל מה ששמעתי מהסביבה. האם זה יתכן שיתקיימו "כאבי פנטום" שכאלו לאחר טיפול שיניים שצלח? האם פגשת בקליינטים עם חרדה שזה באמת השפיע על רמות הכאב ברמה הזו של לאחר הטיפול ומספר שבועות? לא תמיד כואב לי, ואני מתחיל לחשוב שאני מאבד את שפיותי כיוון שהרופא לא ממש מספק לי הסברים אחרים לכאבים הבאים והולכים האלו. אשמח אולי לדעת אם זה נשמע לך הגיוני או שמא יש סיבוך נדיר של הטיפול שיכול באמת להשליך על כאבים כאלו? כאבים חדים פתאומיים ממש בבסיס השן.

מנהל פורום אורתודונטיה ומחייכים - יישור שיניים