גומיות בין לסתיות

דיון מתוך פורום  אורתודונטיה ומחייכים - יישור שיניים

27/06/2017 | 11:07 | מאת: נתנאל

היי אני כמעט שנתיים עם גשר למשך תקופה שמתי גומיות בין לסתיות בשיניים הקדמיות לסגירת הסגר אך לא 24 שעות אלא חצי יום שהייתי רק בבית , למרות שהאורטודנט אמר לי לשים תמיד. בתור האחרון הוא אמר לי לא לשים יותר כי הוא ראה שהמצב הסתדר יחסית וגם כדי שהשיניים יסתגלו ללא גומיות כי הרי אני לא אהיה עם גומיות אחרי הגשר.. עכשיו הבעיה היא שאני מרגיש שיכלתי להוציא מהם יותר לולא הייתי שם באמת 24 שעות, כי תמיד שהורדתי אותם לחצי יום הרגשתי שזה חוזר אחורה.. למרןת שבסה״כ זה כן השתפר. כעת יצאתי לחופשת בחינות מה שאומר שאני בבית תקופה ואין לי בעיה לשים 24 שעות אבל האורטודנט אמר שאין צורך. האם במצב כזה שאני מרגיש שבעת ההורדה של הגומיות כן יש נסיגה חזרה בסגר, אפשרי לשים גומיות בזמן הזה למרות הוראתו? כי אני יודע בוודאות שכשאני עם גומיות אני מרגיש שהסגר נסגר יותר ...עד שזה נפתח שוב לאחר כמה שעות כאשר מוריד את הגומיות.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום יתכן והאורתודונט הגיע למסקנה שהמצב שאתה נמצא בו עכשיו הינו שיווי משקל טוב. לעיתים יש דחיפת לשון הגורמת לתחושה שלך של התקדמות קלה וחזרה אחורה. לכן ,יתכן והמשך הרכבה כל הזמן אינה נחוצה. בברכה ד"ר צור

01/07/2017 | 14:28 | מאת: נתנאל

אוקיי. ואם אני מרגיש שכן אפשר להוציא מהם יותר וכעת יש לי הזדמנות להרכיב 24 שעות לתקופה של חודש כי אני בבית. למה לפספס? לא יהיה לי תהזדמנות הזו בהמשך. וגם ככה מורידים עוד חודשיים -3 אז תהיה את זמן ההסתגלות בכל מקרה. אז האם ההרכבה עכשיו יכולה להזיק ?

מנהל פורום אורתודונטיה ומחייכים - יישור שיניים