תחושות מוזרות בראש ובגוף ו

דיון מתוך פורום  מיגרנה וכאבי ראש

01/12/2019 | 11:48 | מאת: מיה

שלום דר כתבתי פה בעבר אנסה להזכיר לך אני בת 27 + שני ילדים מאובחנת בחרדה מ 8 שנים, רק לאחרונה לפני חצי שנה התחלתי ליטול רסיטל . לפני חצי שנה התחילו לי קפיצות שרירים בכל הגוף גב , בטן , ישבן ידיים רגליים צוואר בכל אזורי הגוף, נוירולוג בדק אותי פעמיים הבדיקות תקינות התחלתי ליטול רסיטל נגד חרדות כי החשש שלי ממחלה הרסנית היה מאוד נוראי דווקא הפעם . לאחרונה התווסף לי עוד תסמין שזה מין רטט פנימי ברגליים כמו ויברציה בתוך הרגליים שלא ניתן לראות להבדיל מקפיצות שרירים שאני יכולה תראות אותם קופצים מעל פני העור . אני רוצה לציין שני מקרים נוספים שעד היום אני חוששת מהם , לפני שנתיים הרגשתי רטט חזק בתוך הראש כאילו שיש לי פלאפון שיושב בראש וממש רוטט עם תחושת סחרחורת וברחתי מפחד זה היה לשניות ספורות , ולפני 4 חודשים שוב פעם הרגשתי רטט בתוך הראש הפעם יותר חלש מהפעם הראשונה הרגשתי מבוהלת ושאני מסוחררת ועבר גם תוך דקה וחצי . האם תחושות אלו מעידות על בעיה כלשהי ?? האם זה דבר נורמלי שיש מיחושים לפעמים בגוף ללא בעיה נוירולוגית ? למה יש לי ויברציות ברגליים ( בא והולך ) והאם נגזר עליי לחיות עם קפיצות השרירים לכל החיים ?

לקריאה נוספת והעמקה

שלום מיה, תחושות כאלו של רטט וויברציה פנימית הן תחושות מאד מטרידות אך אינן תוצאה של מחלה של מערכת העצבים אלא כמעט תמיד התבטאות פיסית של חרדה, יש לה מקור ביולוגי שכן מופרשים בגוף חומרים שונים המגרים מערכות שונות. לכן מומלץ גם טיפול תרופתי לא רק נפשי תומך.

29/07/2022 | 21:06 | מאת: כנרת

יש לי את אותה הבעיה כמו שיש למיה. אני לא ישנה מזה 3 שבועות מאז זה התחיל. אני לא מאובחנת עם חרדה כלשהי. הרטט הרעד הפנימי הזה התחיל ממש יום בהיר אחד בשעה חמש וחצי בבוקר והעיר אותי משינה כיוון שהמיטה רעדה. ממש שקראתי על התקפי חרדה הם אמורים לעבור (?) ואילו אני "תקועה" במצב זה מזה שלושה שבועות ולא מקבלת שום מזור לנושא. אם אר איי מוח תקין, בדיקות נוירולוגיות תקינות, בדיקות דם תקינות, בלוטת תריס תקינה, ברזל תקין. אינני מתפקדת ולא מסוגלת לצאת מהמיטה כי לא ניתן לישון בצורה זו. ניסו לתת לי סרוקסל להרפיית השרירים וזה לא עזר. קלונקס להרגעה לא עוזר. פריזולין שנתן לי רופא המשפחה גם לא עזר לרעד וגם עשה תופעות לוואי מזעזעות. אני אובדת עצות וחסרת אונים. אנא שמישהו ייתן לי כיוון....

14/12/2023 | 20:14 | מאת: חדשה

היי כנרת כיצד אפשר ליצור קשר? אני חשה את אותו הדבר כמוך תוכלי לרשום מה זה היה בסוף ומה עזר לך?

10/04/2024 | 00:11 | מאת: ניר

היי גם לי התחילה בדיוק את אותה התחושה. תחושה של רעד פנימי בגוף, שמעסיק אותי ובעיקר תחושה מוזרה מאוד. לא מפריע לשינה אבל מופיע בעיקר בשעות הבוקר והערב.. באופן כללי תחושה של חוסר שליטה על הגוף. אני אדם מאוד פעיל ספורטיבית ומאז שהתחלתי לחוש את הרעד אני בקושי מבצע פעילות ספורטיבית. בעמידה ממושכת על הרגליים הרעד מתגבר. האם יש סיכוי לוירוס כלשהו שיכול לייצר את ההשפעה ???

מנהל פורום מיגרנה וכאבי ראש