שאלה על בדיקת שיקוף שעשו לי
דיון מתוך פורום קרוהן וקוליטיס
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רציתי לדעת עם יכול להיות דבר כזה סיטי בטן תקין וצילום רנטגן רגיל של כמה שניות רק בשיקוף אמרו לי שהמעי הגס אצלי רחב וראו משו במעי השמאלי איפה שכואב לי בדיוק רציתי לדעת עפ שיקוף יכול ליראות בעיה שהסיטי לא יראה תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב לעיתים יש חוסר התאמה בין בדיקות דימות שונות. לרוב סיטי היא בדיקה עם שיעור דיוק גבוה יותר מבדיקת שיקוף. לא ברור ממה שכתבת מה בדיוק היו הממצאים החיוביים בבדיקת השיקוף אך אם יש לך ספק אתה יכול להתייעץ עם רופא דימות בנושא הרבה בריאות ד״ר שניר