צואה שחורה לאחר קולונוסקופיה
דיון מתוך פורום קרוהן וקוליטיס
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני חולה קרוהן כמעט 20 שנה עברתי ניתוח לפרוסקופיה לפני כמעט 6 שנים עם קטיעה של חלק מהמעי ולאחר מכן טופלתי ביומירה ורמייקייד עד לפני כשנה שהגסטרו אישר לי להפסיק בשל מצבי היציב. לפני כשבועיים וחצי עברתי בדיקת קולונוסקופיה לאחר שלא הפסקתי לשלשל במשך מספר חודשיים ובה הגסטרו ראה דלקת וכיבים בהשקה ועל הדרך לקח ביופסיה מהרקמה והמליץ לי על נטילת אנטיביוטיקה ציפולקס ופרוטוציד למשך שבועיים ולאחר שאני מסיים לקחת ויוומיקס (אבקה פרוביטית חזקה), פעמיים ביום אני לאחר שבוע של לקיחת האבקה ושלושה ימים אחרונים יש לי צואה שחורה הלכתי למיון שם נאמר לי שאם לא עולה לי חום ורמת ההומוגלובין סבירה 13 זה אמור להסתדר מעצמו. מישהו נתקל בתופעה הזאת ומה אני אמור לעשות אני אמור לטוס לחו"ל ביום שלישי ונמצא במצב בעייתי תודה רבה
ללא חום והמוגלובין יציב - זה מרגיע מציע לעדכן את גסטרואנטרולוג שביצע את הבדיקה ולשמוע להנחיותיו