לכבוד פרופ' ישראל קרמר

דיון מתוך פורום  קרטוקונוס

30/11/2011 | 15:32 | מאת: לי

למקרה שההודעה ששלחתי לא התקבלה,ותוספת: פסדופטוזיס אין לי כמעט ורופא נוירואופטלמולוג אמר לי שמה שיש לי זה בגלל התרחבות התאים בעפעף. הפתרון לזה הוא לא בניתוח . אולי במי פנים על העפעף וכיווץ נקבוביות. מכיוון שהפרופסור כתב שהיתה לי ספיגת רקמת שומן בארובת העין, זה מסביר את הםזילה שמופיעה אצלי לפעמים, כי ברקמה זו שבארובה זו נמצאים 6 השרירים שמניעים את גלגל העין כולל את האישון שבחזיתו. אני עשיתי בעבר בדיקות,. יש לי חלק מהן. אני לא יודעת איך להזסביר את עצמי בשביל לעבור בדיקות מתאימות.אני לא יודעת באיזה עיון להתמנקד בשביל לקבל תוצאות שיסבירו אותי.אני לא פוזלת כל הזמן יש לי בעיה במיקוד רק בטווח השמאלי של המבט ורק כאשר אני לא מתמקדת בעין ימין וזה משפיע גם על עין ימין. איזה עדשות מתקנות מצב כזה?

לקריאה נוספת והעמקה

לי שלום רב, הטיפול האופטי בנושא פזילה הוא פריזמות. יש להתייעץ במומחה לבעייה של פזילה או שרירי העיניים (אורטופטיסט) שייעץ לך לגבי פריזמות או תרגילי שרירים. בברכה, פרופסור קרמר.

06/12/2011 | 19:04 | מאת: לי

והיא לא יכלה לעזור לי.אחר כך הייתי אצל מנתח והוא תיקן לי את הפזילה שהיתה לי. נבדקתי ולכאורה או למעשה אין לי פזילה. יש לי 2 מצבים שתלויים במיקוד של העיניים . אמרו לי שבעין ימין יש לי ראיה דו עינית-יחד עם עין שמאל עד איזה מקום מהמרכז שמאלה, שאז מתחילה הנטיה, והיא קורית גם אם אני מסתכלת איכשהו בעין השניה. זאת לא פזילה משריר באורך אחר אלא ממשהו שנספג שם. מה יעשו פריזמות במקרה שלי? האם הן תתקנה את המצב גם כאשר אני מתמקדת בעין השניה ואז לכאורה העין הישרה פוזלת הצידה? האם שדה הראיה שלי שהוא קצת מוגבל שמאלה אם אני מסתכלת ב2 העיניים יחד אך לא מוגבל שמאלה אם אני מסתכלת במיקוד עם עין שמאל-ואז רואים את הנטיה, ישתנה? אמרו לי בפורום אחר ללכת לנוירואופטלמולוגית? האם היא תוכל ליעץ/להתאים פריזמות? למי ללכת קודם ? האם ללכת לשניהם? האם ללכת בכלל לרופא/ה או שלא צריך?

מנהלי פורום קרטוקונוס