מאושפז עקב מ״ג - כמה זמן אישפוז עד לשיפור?
דיון מתוך פורום תמיכה לחולי מיאסטניה גרביס
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום למומחה, אבא שלי בן 70 מאושפז כבר 5 ימים במחלקה נוירולוגית בהדסה עין כרם בירושלים, ההבחנה מ״ג. כבר כמה חודשים הוא מתלונן על נפילות העפעפיים שבא והולך, לאחרונה יש חולשה בלעיסה, אין רגש בשפה תחתונה ובעיות בליעה. הוא היה במיון שלחו אותו הביתה זה קצת החמיר ואז אשפזו אותו עם אבחנה של מג. אחרי 5 ימי אשפוז, מיסטונין 60מג 4 פעמים ביום, סטרואידים במינון נמוך ושתי טיפולים של פלאסמה, אין שיפור שאפשר להגיד שהוא משמעותי. יש לנו עוד לפחות 3 טיפולי פלאסמה. השאלה היא מתי מתחילים לראות שיפור? כמה ימים צריך להיות מאושפזים. אני יודע שזה שונה בין חולה לחולה אך בטח יש איזהשהו ממוצע זמן. הוא עם זונדה, יש הרבה רוק, דיבור מאף שבא והולך. מתי מתחילים לראות את האור בקצה המנהרה? תודה על כל מידע!
את התשובות לשאלותייך צריך לספק לך הנוירולוג שמטפל בו בבה"ח. כאשר ישוחרר לביתו , צור איתי קשר בדוא"ל או טלפונית ונשוחח. הפרטים באתר