האם יש קשר למצב נפשי?
דיון מתוך פורום תמיכה לחולי מיאסטניה גרביס
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מצאו לי מ"ג יש נוגדנים לקולטנים לאצטילוקולין. לפני שמצאו לי הרגשתי חולשה ועייפות ולכן הלכתי להבדק. אחרי שמצאו לי מרגישה נפשית לא טוב. מרגישה שאין לי כח לכלום ואין טעם לכלום. אני מסתובבת כמו רוח כבר חודשיים וגוררת יום אחרי יום בחוסר חשק. וגם פיזית אני ממש חלשה. האם הרבה חשים כך? אני בקבוצת הפייסבוק אבל לא רציתי להזדהות לכן כותבת פה.
שלום עדי, אם את רוצה את עזרתי . . . . . שלחי לי מייל (כתובת הדוא"ל באתר ושלח לך דפי אינפורמציה על המחלה
שלום משה אשמח גם לקבל פרטים. מאוד מזדהה עם המצב שעדי מתארת
שלום עדי, כפי שאני מבין, אין לך שאלה פפציפית , את צריכה תמיכה. צרי איתי קשר טלפוני (המספר באתר) ונשוחח