פענוח בדיקת ct עמוד שדרה צווארי

דיון מתוך פורום  ניתוחי עמוד שדרה אנדוסקופים, פריצות דיסק

23/05/2019 | 00:36 | מאת: אורית

לום דוקטור אשמח לפענוח הבדיקה. אני בת 42 מה זה בלט דיסק אחורי הלוחץ על השק התקאלי? מה התסמינים? האם זה קשור לחוליות העליונות/התחתונות? 2- מה זה שינויים דיסקוגניים רב גבהיים? 3- מה הטיפול? 4- נשלחתי לבדיקה בגלל כאב ראש כרוניים 25 שנה ללא הפסקה. האם הממצאים יכולים להסביר את הכאבים? תודה רבה להלן ממצאי סריקה טומוגרפית ממוחשבת של עמ"ש צווארי-גבי c1-d1 הסריקה בוצעה במנח אקסיאלי ושחזור קורנלי וסגיטלי סיבת פניה: בשאלה של דיסקופטיה ממצאים: c1-2 : ללא בלט דיסק. התעלה הגרמית תקינה. הנקבים הבינחולתיים חופשיים. מבנה גרמי תקין. c2-3 :ללא בלט דיסק. התעלה הגרמית תקינה. הנקבים הבינחולתיים חופשיים. מבנה גרמי תקין. c3-4 :ללא בלט דיסק. התעלה הגרמית תקינה. הנקבים הבינחולתיים חופשיים. מבנה גרמי תקין. c4-5: בלט דיסק אחורי הלוחץ על השק התקאלי. התעלה הגרמית תקינה. הנקבים הבינחולתיים חופשיים. מבנה גרמי תקין. c5-6: בלט דיסק אחורי הלוחץ על השק התקאלי. התעלה הגרמית תקינה. הנקבים הבינחולתיים חופשיים. מבנה גרמי תקין. c6-7 בלט דיסק אחורי הלוחץ על השק התקאלי. התעלה הגרמית תקינה. הנקבים הבינחולתיים חופשיים. מבנה גרמי תקין. c7-d1- ללא בלט דיסק. התעלה הגרמית תקינה. הנקבים הבינחולתיים חופשיים. מבנה גרמי תקין. סיכום: שינויים דיסקוגניים רב גבהיים.

לקריאה נוספת והעמקה

הממצאים שפירים לגילך. כל אדם מגיב בצורה שונה לשנויים בגוף, לעתים רגישות יתר שנגרמת ממצבי לחץ או דכאון גורמים לכאבים משמעותיים. אחרי בדיקת נוירולוג את יכולה לפנות לטיפולים משלימים ו אוסתאופתיה.

28/05/2019 | 14:51 | מאת: אורית

תודה רבה דר יקר על תשובתך אז לפי תשובתך אין קשר בין כאבי ראש כרונים לבלט דיסק עם לחץ על השק התקאלי? אני סובלת שנים מזרמים בכפות ידיים ורגליים, ותחושת שריפה בכפות רגליים. האם הבדיקה יכולה להסביר את התופעה הזו?

מנהל פורום ניתוחי עמוד שדרה אנדוסקופים, פריצות דיסק