פעימות מוקדמות והיסטוריה משפחתית

דיון מתוך פורום  קרדיולוגיה - מבוגרים

25/11/2020 | 08:29 | מאת: מלי דהן

שלום ד"ר, יש לי בבקשה 2 שאלות הראשונה , ששואלים לגבי היסטוריה משפחתית הכוונה היא למשפחה הגרעינית שלי או גם דודים והמשפחה היותר רחוקה גם נכללת ? והשאלה השנייה,אני בת 32 בשנתיים האחרונות עשיתי מלא בדיקות של הלב והכל יצא תקין ,זה התחיל מכאבים בחזה ואז בדופק מהיר ופעימות מוקדמות שהיו באות לי גג 5 ביום בשבועיים האחרונים הפעימות המוקדמות התחילו ממש להתגבר ובאין לי רצוף אחד אחרי השני במהלך כל היום וזה ממש מפחיד אותי עשיתי אקג ובדיקת דם ששוללת שיש אירוע לבבי כמובן שקבעתי תור לקרדיאולוג אבל יש זמן ובינתיים אני בלחץ מאוד גדול , לא מצליחה לתפקד אשמח שתגיד לי מה יכןלה להיות הסיבה לזה? האם זה יכול לגרום לי נזק ? מה ניתן לעשות במקרה כזה ? תודה מראש

לקריאה נוספת והעמקה

הסטוריה משפחתית מתייחסת כמעט תמיד לקרובי משפחה מדרגה ראשונה - אמא אבא אחים ואחיות. אם עשית כדבריך מלא בדיקות ללב וכולן תקינות לפעימות המוקדמות אין משמעות חוץ מזה שהן מעצבנות.. את מתחילה מעגל קסמים של פעימה מוקדמת ואז לחץ ואז הפעימות מתגברות ואז יותר לחץ וחוזר חלילה. תחכי בסבלנות לפגישה עם הקריולוג לשמע שהכל בסדר.

06/12/2020 | 14:01 | מאת: מלי דהן

תודה על התשובה , שאלה אחרונה, יש משמעות לכמות של הפעימות המוקדמות ? אם בעבר היי לי גג חמש ביום וגם לא כל יום והיום יש לי הרבה יותר זה מעיד משהו ? אני צריכה לחזור על הבדיקות שוב ?והאם זה נקרא הפרעת קצב?

מנהל פורום קרדיולוגיה - מבוגרים