המשך שאלה פעימות מוקדמות ..

דיון מתוך פורום  קרדיולוגיה - מבוגרים

30/12/2018 | 20:09 | מאת: חיים

תודה רבה על התשובה ! בהמשך לשאלתי אני רוצה בבקשה לדעת אם הפעימות מתגברות במאמץ זה מסוכן יותר ? כי כל פעם במאמץ או לאחריו או בהתרגשות מגיעה אצלי התחושה הזו. התשובה שלך היתה שאוכל להמשיך באופן רגיל ובשגרה מלאה אך חשוב לי לדעת שאני באמת יכול לעשות מאמץ למרות שהוא גורם לפעימות ולגירוי הזה להגיע.. משער שזה בגלל העלייה של האדרנלין יש לי מבחן ליחידה שדורשת ריצת 2000 ומבחני כושר ומאמץ בגלל זה מתעכב על הנושא תודה מראש.

לקריאה נוספת והעמקה

לא זוכר מה היתה שאלתך הקודמת ומה היתה תשובתי בכל מקרה פעימות מוקדמות שנעלמות במאמץ עדיפות על פעימות מוקדמות שמופיעות במאמץ משמעות הפעימות המוקדמות במאמץ תלוי בכמותן צורתן ובעיקר האם הלב ברקע בריא.

03/01/2019 | 01:53 | מאת: חיים

אקו לב תקין הולטר 24 שעות הראה 3 פעימות מוקדמות חדריות בודדות אקג תקין , גיל 24 לגבי הכמות והצורה אין לי את המידע כי לא בצעתי בדיקת מאמץ עדיין , הדופק במאמץ סדיר רוב הזמן פשוט מידי כמה פעימות פתאום יש את ההפסקה הזו וחוזר על עצמו ככל שהדופק נשאר גבוה בעיקר בזמן ההתאוששות הראשונית , אומר לך משהו ? אציין שמגיע לדופק 150 בריצה קלה האם תקין? ושאלה נוספת אפשר לדעת למה פעימות מוקדמות שנעלמות במאמץ עדיפות על פעימות מוקדמות שמופיעות במאמץ?

לא מיצינו את נושא הפעימות המוקדמות ?

מנהל פורום קרדיולוגיה - מבוגרים