עקירה השתלת עצם ושתל????????

דיון מתוך פורום  השתלות עצם, הרמת סינוס והשתלות שיניים

13/05/2022 | 15:04 | מאת: נטלי

שלום רב אשמח שתענו לי לפני שבועיים הייתי אצל רופא שיניים בשביל לעשות שתל בשן 23 שתל מבנה וכתר אך לפני השתל היה צריך לעשות עקירה כי הייתה שם שן שכבר גמורה הרופא עקר לי את השן אחרי שהוא עקר אמר שיש דלקת חריפה וזהו לאחר מכן עשה השתלת עצם שתל כתר ואז תפר כמעט בסוף הטיפול התחלתי כבר להרגיש כאבים חזקים הוא שלח אותי לבית עם אנטיביוטיקה אוגמנטין ומשככי כאבים התרופות מהרגע הראשון לא עזרו בכלל ניסיתי את כל סוגי התרופות לאחר מכן הלכתי למיון בדק אותי רופא פה ולסת הייתה רגישות בחניכיים כאבים חזקים קצת נפיחות אך לא היו סימני זיהום הביאו לי תרופה לוריד שעזרה לכמה שעות ושחררו לבית הגעתי למיון 3 פעמים ב24 שעות כי הכאבים רק החמירו אשפזו אותי ל3 ימים כדי לאזן את הכאב עשו לי צילום כדי לראות אם השתל תקין הצילום של השתל יצא תקין אך הם אמרו שיש לי כיסים בחניכיים בגודל 6 מ"מ שחררו אותי עם תרופות נרקוטיות הגעתי גם לביקורת לפני כמה ימים במרפאת פה ולסת בגלל שהכאבים לא הפסיקו הרופא בדק אותי החליט שצריך להוריד את הכתר הורידו לי את הכתר לאחר שהוא הוריד הוא אמר שהחניכיים שלי בצד של הכתר נפוחות ואדומות למרות שהייתי עם אנטיביוטיקה יותר משבוע הרופא אמר לי שעכשיו אחרי שהוריד את הכתר הוא רואה יותר ברור אני לא זוכרת בדיוק מה הוא אמר אבל הוא רשם במכתב ככה: מהלך ודיון: רושם שהכאבים מהחניכיים דוח ניתוח: לאחר הסבר וקבלת הסכמה בוצע תחת הרדמה מקומית לידוקאין 2% אדרנלין 10000 כ2 קרפלות דנטליות הורדת השתל הזמני בעמדה 23 נצפו חניכיים אדמומיות בוצע ניקוי ושטיפות מסביב לשתל שתל יציב ככל הנראה ההכנה הייתה ליד השיניים 22 ו 24 לכן נצפו הכנות בשיניים הנל מה זה אומר ? אני מוזמנת לעוד ביקורת עדיין כואב לי בחניכיים באזור של השתל ועדיין אדום וקצת נפוח אני אשמח להסבר מה קורה למה זה עדיין ככה מה רשם הרופא בדוח ניתוח אני לא מבינה בנוסףכששאלתי את הרופא כשהייתי באשפוז בבית חולים האם הכיסים בחניכייםנגמרו מהשתל הוא אמר גם לא נתן לי תשובה כל כך ברורה אשמח לתשובה יותר ברורה האם הכיסים נגרמו מהשתל או מהכתר כד עכשיו אני עם כאבים ורגישות בחניכיים למרות שהורידו את הכתר מבחינת השתל השתל יציב תודה רבה מראש

שלום נטלי, באם עשו הכנה לכתרים לשיניים הסמוכות יתכן והכאב מהן. כדי שאוכל להתייחס יותר שלחי בבקשה את הצילומים של השיניים מבית החולים. בברכה, ד"ר ראובן שפירא www.lmplant.co.il השתלות עצם, הרמות סינוס, שתלים ושיקום. בברכה, ד"ר ראובן שפירא www.lmplant.co.il השתלות עצם, הרמות סינוס, שתלים ושיקום.

18/05/2022 | 08:55 | מאת: נטלי

תודה רבה על התשובה בבית החולים לא עשו לי צילום לאחר הורדת הכתר כשהגעתי לביקורת בבית החולים והרופא הוריד לי את הכתר הוא ראה שיש הכנה לשיניים הסמוכות לפני כן הוא לא ראה אני מצרפת צילום שעשיתי יומיים לפני שעשיתי את השתל והכתר אצל הרופא שיניים (לא להתייחס לשתל בצילום זה שתל ישן ) בנוסף מצרפת תמונה של השתל כרגע עם השיניים הסמוכות בנוסף אשמח להסבר האם הרופא היה אמור לעשות הכנה לשיניים הסמוכות? האם הכיסים בחניכיים נגרמו מהשתל או מהכתר? תודה רבה אני לא מצליחה לשלוח פה צילומים אני לא יודעת איך אפשרי לשלוח במייל?

מנהל פורום השתלות עצם, הרמת סינוס והשתלות שיניים