תוצאות בדיקות- בירור חום ממושך
דיון מתוך פורום רפואה דחופה (מיון)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, בהמשך להודעתי הקודמת. בן 35. כאמור, עכשיו כבר שבוע עם חום ועייפות. בדיקת שתן תקינה, צילום חזה תקין, בדיקות דם תקינות למעט שקיעת דם גבוהה- 53. תפקודי כבד מוגברים ומעט אנמיה. תוצאות וירולוגיה- ebv vca igm - חיובי. Ebv vca igg- שלילי Ebna igg- שלילי אודה מאוד לפענוח התוצאות והסבר אם ניתן. תודה רבה
שלום אורן לפי תוצאות הבדיקות ששלחת נראה כי אתה סובל מזיהום על ידי וירוס מסוג EBV שהינו אחד מהוירוסים שגורמים למחלת הנשיקה כאשר בזמן מחלה ויראלית יכולה לקרות אנמיה והפרעה בתפקודי כבד. אין טיפול נגד הוירוס הזה, רק חשוב לוודא שאין הגדלת טחול ושמבחינה נוירולוגית הכל בסדר. עדיין, כן הייתי ממליצה להשלים בירור מלא ולא רק להסתמך על בדיקות הדם הנוכחיות, כפי שהמלצתי בייעוצי הקודם בהצלחה
תודה רבה על התשובה. הכוונה בבירור מלא זה לבצע שוב בדיקות דם עם תום הוירוס? אודה להסבר מה עלי לבצע להמלצתך