תוספי תזונה בעת דיאטת דלת פחמימות

דיון מתוך פורום  כולסטרול ותוספי תזונה

06/09/2012 | 07:59 | מאת: Eran

הי מזה כשבועיים אני מבצע דיאטה שמבוססת בעיקרה על חלבונים וירקות. אני ממעיט פחמימות ל-3 מנות פרי ליום וחוץ מזה לא נוגע בפחמימות למעט לעיתים דייסה עם סובין שיבולת שועל. מאז שינוי אורח חיים זה אני מרגיש עייף יותר. אני מטופל בנוסף בדיקור סיני פעם בשבוע.האם את ממליצה על תוסף כלשהו שיכול לעזור להגברת העירנות - Q10 לדוגמה? ג'ינסנג? בנוסף, הייתי רוצה לתחזק את סך הויטמינים בגופי. מה דעצך על לקיחת מולטיוויטמין? אני מתלבט בין ה V2000 של סולגאר לבין ה MULTI MALE. אני גם מנסה להשוות למוצר דומה של NOW FOODS שנראה על פניו כמכיל ריכוזים טובים יותר של מרכיבים שונים ומכיל גם מגנזיום ו Q10 Now Foods, Adam, Superior Men's Multi ,120 Tablets אנא ראי כאן את תווית המוצר http://www.iherb.com/Now-Foods-Adam-Superior-Men-s-Multi-120-Tablets/380 אני מבין שהפורום הוא בחסות סולגאק, אבל אשמח למרות זאת לקבל תשובה אובייקטיבית על סמך השוואת התוויות המוצר של סולגאר לעומת זה של NOW. ועוד שאלה כללית - גם אם אני מחליט על מוצר של סולגאר האם את בעד קנייה שלו באתרים בחול כמו זה של IHERB ? האם זה בטוח? ההפרש במחיר הוא אדיר גם אם מוסיפים את עלות המשלוח של 6 $. השאלה אם זה בטוח לדעתך לקנות מחו"ל.

לקריאה נוספת והעמקה
06/09/2012 | 09:48 | מאת:

שלום רב. מספר מילים על פחמימות : הפחמימה הופכת בגוף לסוכר והוא דרוש להפקת אנרגיה בתאים. הסוכר משתתף בעוד מספר תפקידים בגוף כגון:בניית חומצות גרעין ,זיהוי תאים(פעולת מערכת החיסון),ועוד.... הסוכר הוא אנרגייה זמינה מאד לגוף . בדיאטה דלה בפחמימה האנרגייה הזמינה בגוף יורדת ולכן אתה מרגיש עייפות ותשישות . לגבי תוספי תזונה : אכן מומלץ לקחת מולטי ויטמין בכדי להשלים את הנוטריינטים שאתה לא מקבל מהתזונה במיוחד בעת ביצוע דיאטה מסויימת זה חשוב. לגבי השווה בין הויטמינים . אני לא יכולה לענות לך בתצורה אובייקטיבית כיוון שאני לא מכירה את המוצר שציינת לעומק ,אינני יודעת איך מפיקים את המוצר ובאלו חומרי גלם משתמשים מה טיבו האמיתי ....דברים אלא לא ניתן לדעת על סמך תווית מוצר בלבד.יכול להיות שהרכיבים אכן טובים ובכמות גדולה אך הם לא באמת נמצאים במוצר ולכן אני נמנעת מלהגיב על מוצרים של חברות שאני לא מכירה. אני ממליצה לך בחום את התוסף VM2000 ,הויטמין עשיר בויטמיני Bשאתה לא מקבל מהפחמימה (לרוב נמצאים בפחמימות). כמו כן יש בו את כל הויטמינים והמינרלים הדרושים וגם חומצות אמינו.במידה של חולשה קיצונית ניתן לקחת גם 2 ביום אחרי המזון. לגבי קיו 10 אני ממליצה את הנוטרי ננו -בעל ספיגה טובה בכמות טובה. 1 בבבוקר אחרי המזון. במידה והדיאטה היא לתווך ארוך מומלץ תוסף שנקרא די -ריבוז. ריבוז הוא אבן הבניין העיקרית של ה-ATP, לכן ללא כמות מספקת של ריבוז בתא, ATP לא יכול להיווצר. אם ATP אינו נוצר, מאגר האנרגיה אינו יכול להתחדש והתא הופך להיות רעב לאנרגיה. ריבוז יעיל באופן מיוחד בהאצת סינתזה של האנרגיה ברקמות. המוצר מכיל 2.2 גר' פחמימה בכפית. המנה המומלצת היא:3 כפיות ביום. המוצר הזה יותר ספציפי למצב שלך מהצמחים שציינת בשאלתך. http://www.solgar.co.il/?CategoryID=241&ArticleID=1311 לגבי קנייה דרך האינטרנט אין לי נסיון עם זה ולכן אינני יודעת אם זה בטוח . בברכה קריסטינה יעקובלב נטורופתית

06/09/2012 | 10:16 | מאת: eran

06/09/2012 | 10:22 | מאת: ido

האם אין בעיה לקחת כל כך הרבה סוגים של כדורים מסונטזים בעת ובעונה אחת . האם זה שצריכים לקחת כל כך הרבה כדורים לא מרמז שמשהוא בתזונה לא תקין ? או שאולי לא ניתן לשנות את כל הערכים האלו דרך תזונה בלבד ?