האם אצה כחולה ירוקה יכולה לסייע בבעית עור יבש?

דיון מתוך פורום  כולסטרול ותוספי תזונה

04/09/2011 | 17:28 | מאת: יאיר

אשתי בת 55 וסובלת מעור יבש. האם האצה כחולה ירוקה יכולה לסייע? האם יש משהו יעיל יותר ? (לא קרמים ומשחות - זה פתרון חלקי וחיצוני, היא רוצה משהו יסודי יותר)

לקריאה נוספת והעמקה
05/09/2011 | 11:19 | מאת:

יאיר שלום , אצה כחולה ירוקה מכילה רכיבי תזונה רבים(עשירות בחלבון איכותי, חומצות חיוניות , וויטמינים ומינרלים) אשר חיוניים לשמירה על בריאות: מחזקת מערכת חיסון, מטהרת את הגוף מרעלים, משפרת תפקודים מנטאליים , משפרת חיוניות וערנות . האצה כחולה ירוקה הינה מוצר נהדר עבור ניקויי הגוף מרעלים ושיפור תהליכי עיכול אך אינה מסייעת בליחוח העור באופן ישיר . אני ממליצה לאשתך על שני מוצרים אשר תורמים לגמישות וטיפוח העור : 1. סופר גלא 300 מ"ג - כמוסות סופר גלא מכילות שמן זיפן (צמח הבוראג') בכבישה קרה מסוג אומגה 6, העשירות במיוחד בחומצה לינולאית וב-GLA. חומצת שומן זו ה?נה חיונית לבניית קרומי התאים, לשמירה על לחץ דם מאוזן ולייצור הורמונים שונים. כמו כן, היא בעלת השפעה אנטי-דלקתית חזקה,מסייעת באיזון הורמונלי ותורמת למראה עור בריא ומטופח. לקריאה על סופר גלא 300 מ"ג : http://www.solgar.co.il/?CategoryID=253&ArticleID=425&sng=1 2. פיקנוגנול 100 מ"ג -הוא רכיב נוגד חמצון רב-עוצמה המכיל ביופלבונואידים. הוא מופק מקליפת עץ אורן צרפתי, ונמצא יעיל – פי חמישים מוויטמין C ופי עשרים מוויטמין E – בנטרול רדיקלים חופשיים. פיקנוגנול שומר על גמישות ולחות העור ומעכב את הזדקנותו, וכן מגן מפגעי הזיהום הסביבתי, הוא מונע נזקי שמש ופיגמנטציה . הפיקנוגנול הראה יכולת במניעת פגיעה בחלבונים המרכיבים את השכבות התומכות של העור; הוא מסייע בחיזוק הקולגן ומעכב את פירוקו על ידי האנזימים Elastase ו-Collagens. בזכות יכולתו לשקם את הקולגן ואת האלסטין, לשפר את מרקם העור ואף להוסיף לו חיוניות – מסייע הפיקנוגנול בשמירה על מראה העור ועל בריאותו למשך זמן. לקריאה על פיקנוגינול : http://www.solgar.co.il/?CategoryID=237&ArticleID=376&sng=1 כמו כן לשמירה על בריאות העור אני ממליצה לה להקפיד על אורח חיים בריא הכולל תזונה נכונה, פעילות גופנית קבועה. בכלליות, על מנת לשמור על עור הפנים אני ממליצה לה לצרוך מזונות אשר להן יכולת ספיגת רדיקלים חופשיים כגון: אוכמניות שחורות, אוכמניות כחולות , נבטי אלפלפא, תרד, תותים, חמוציות, פטל, שזיפים, דובדבנים. כמו כן להימנע ממזונות מזיקים בתזונה : צבעי מאכל, שומנים מזיקים, אלכוהול . להימנע מעישון,מחשיפה לשמש ולהרבות בשתייה מספקת של מים. שתיית מים מפחיתה יובש ומאפשרת ניקוי וניקוז רעלים מנקבוביות העור החוצה . לא ציינת האם אשתך נוטלת תרופות מרשם קבועות ,בהנחה וכן אנא ציין את שמות התרופות . אשמח לענות לכל שאלה נוספת , איילת בש

06/09/2011 | 12:07 | מאת: יאיר

הי, תודה על התשובה. אשתי לוקחת את התרופות הבאות: אקטיבל-הורמונים וסקייס פלוס - להורדת לחץ דם דטרוזיטול - לטיפול בדחיפות מתן שתן האם עדיין ניתן להשתמש בתוספים שציינת בתגובתך?