E.coli

דיון מתוך פורום  מחלות זיהומיות

08/10/2015 | 15:57 | מאת: נועה

שלום, קוראים לי נועה אני בת 21 ובחודש מאי התחיל הסיוט שלי, E.coli, אני כבר ניסיתי לפחות 7 אנטיביוטיקות שונות וטיפולים מונעים ושום דבר לא עזר, תרופות סיניות, חמוציות, פרוביוטיקות ממכל מיני סוגים, והדלקת לא עברה.. בבדיקת שתן אחרונה נראה esbl positive, מרוב אנטיביוטיקות התחיל לי טיפה צהבת אז הוחלט להפסיק עם טיפול וכל עוד המצב סטטי להשתמש במוצרים טבעיים ולא לחזור לאנטיביוטיקה. יש ימים שהמצב מחמיר ובשאר הזמן הוא סטטי- מציק, השתנה מרובה, כאבים אבל כנראה שכבר התרגלתי.. אני חיה חלקית על סדורל. מה אפשר לעשות? איך אפשר להעיף את המחלה המציקה הזו? תודה על כל עזרה, נועה.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום נועה, 1. לא ברור לי משאלתך האם הטיפולים האנטיביוטיים שקיבלת הותאמו לרגישויות של החיידקים שצמחו בתרבית השתן, וכמה זמן נמשך כל קורס טיפולי כזה. 2. אם אמנם קיבלת טיפולים שנחשבים כ'נכונים' והדבר לא עזר, יתכן שאת צריכה להיבדק ע"י אורולוג/ית כדי לבדוק שאינך סובל מבעיה אנטומית-מכנית כלשהי במערכת השתן (כגון אבנים). הרבה בריאות אפי

08/10/2015 | 22:00 | מאת: נועה

נעשו מספר בדיקות שתן על מנת לבדוק למה החיידק רגיש, ובהתאם לכך קיבלתי אנטיביוטיקה שמתאימה, אך זה לא עזר. לפעמים היו כמה ימים שזה נרגע ואז זה היה חוזר, ואחרי שבוע נראה בבדיקת שתן שהחיידק אכן חזר, וככה שוב ושוב במשך חצי שנה האחרונה.. נעשה צילומי אולטרסאונד ולא נראה משהו חריג, הכול בתקן הנורמה.

מנהל פורום מחלות זיהומיות