רמה נמוכה של אלבומין (2.3) לאחר ניתוח מעקפים
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אבי עבר ניתוח מעקפים לפני כ 5 חודשים לאחר הניתוח ירדו רמות האלבומין לרמה מאוד נמוכה כ- 2.2 במהלך הניתוח הוצאו כלי דם מהרגליים לטובת המעקפים עקב בעיה בזרימת הדם ברגליו הפצעים מהניתוח ברגל ימין לא הגלידו נוצר זיהום ובסופו של דבר לאחר מגוון טיפולים נאלצו לקטוע את הרגל במהלך כל התקופה הגוף לא מצליח לשקם את עצמו ורמות האלבומין הן מתחת ל-3 כיום אבי נמצא בשיקום בבית לוינשטיין וכתוצאה מרמת האלבומין הנמוכה הוא קיבל 2 מנות דם לצורך שיפור מצבו אך פיתרון זה הוא זמני מפני שגם בעבר ניסו זאת וזה עזר לפרק זמן קצר בלבד הודה לך במידה ותוכל ליעץ לי בנדון תודה
שלום זיו, אני ממליץ לך להפנות את שאלתך לרופא/ה פנימאי/ת או למומחה/ית בשיקום. הרבה בריאות אפי