שאלה על בדיקת pcr לקורונה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר. לאחר שנחשפתי בעבודתי לחולי קורונה, הייתי בבידוד וסבלתי מחום (סביב 38°) וחולשה במשך 4 ימים. תוצאות לבדיקת קורונה לא חזרו ולכן עשיתי שוב. במהלך הבידוד שמתי לב שהלשון שלי לבנה לגמרי. רופא משפחה רשם לי תרופה לפטריה והתחלתי לקחת. נראה לי שיש שיפור. תוצאות בדיקות הקורונה שלי חזרו שליליות. שאלתי היא: האם ייתכן שהפטריה פגמה בתוצאת בדיקות ה pcr לאיתור הקורונה? (כפי שבדיקת פאפ לא יכולה להתבצע אם יש פטריה וגינלית). ואם אכן תוצאותיי הן false negative, האם יש לי דרך לבדוק את עניין הקורונה? חזרתי אל משפחתי ואני צפויה לחזור לעבודה - אני עובדת עם אנשים בסיכון, ויש לתוצאת הבדיקה משמעויות רבות. תודה מראש!
שלום חיונית, 1. עם או בלי קשר לפטריה, יתכן שתוצאת הבדיקה שעברת היא 'שלילית שגויה'. 2. בנוגע ל"זכאותך" לבדיקה נוספת ולמועד אפשרי לביצועה, עלייך להתקשר למוקד מ.ד.א (101). הרבה בריאות אפי