כאבי בטן עוויתים ושלשול כתסמין קןרונה

דיון מתוך פורום  מחלות זיהומיות

02/04/2020 | 14:28 | מאת: מירי 4

מעודכן: רופאים במדיה נותנים תשובות הפוכות לקודמים להם. כנראה בשל שהנגיף חדש ולא ידוע מספיק. *** גמלאית בעלת מחלות כרוניות רבות ולא קלות, ועם פגיעה במערכת החיסונית, סובלת כבר 4 שבועות מכאבי בטן עוויתיים, שלשול, חולשה, ונזלת רצופה ללא הפוגה. היה גם שיעול אך התקפי הברונכיטיס שקורים לי כל חורף, למשך 1-2 חודשים מוכרים לי ולא חדשים. נאמר לי שכאבי בטן עוייתיים לא שייכים לקורונה. אך 4 שבועות? מאתמול הנזלת פסקה, כאבי הבטן נעלמו ואני תמהה אם כאבי הבטן אכן היו תסמין של קורונה.. ואם כן, מד"א לא מעודכן? לא רצו לבוא ולבדוק כי כ. בטן איננו בקריטוריונים. האם בדיקה סרולוגית בדם בתכנון לזמן קרוב? או שעדיין אין בדיקה מהימנה כזו? לא יוצאת מהבית, ואם חליתי והחלמתי, אז אוכל לצאת.

לקריאה נוספת והעמקה
02/04/2020 | 14:36 | מאת: מירי 4

שאלה מעניינת הקשורה לנ"ל: דגי אמנון קפואים, שנארזו בסין, הפשרתי, אפיתי ואכלתי. כאבי הבטן החלו אחר האכילה. האם קיים מחקר על דגים שנארזו בסין (אולי ע"י עובדים חולים), שהופשרו בארץ ונאכלו כגורם הדבקה? נראה לי מעניין לבדוק את זה, דגי אמנון קפואים אין בארץ. הם מיובאים מסין.

שלום מירי 4, 1. אכן, לא ידוע מספיק על הנגיף החדש. 2. אין ביכולתי לשנות את הקריטריונים של מד"א לביצוע בדיקה ל'קורונה' לאזרחים עם תסמינים שונים. 3.אין בידי מידע בנוגע למועד בו תכנסנה הבדיקות הסרולוגיות לנגיף זה לשגרה בארץ. 4. אינני מכיר מחקר שעסק באפשרות של הפצת נגיפי ה'קורונה' דרך דגי אמנון שהוקפאו בסין. הרבה בריאות אפי

02/04/2020 | 18:56 | מאת: מירי 4

תודה רבה. ומה לגבי 4 שבועות של כאבי בטן עוויתיים,ונזלת ללא הפוגה. האם מרמזים על הדבקה בקורונה..? עד כמה שידוע היום.

לא בהכרח

מנהל פורום מחלות זיהומיות