NF1
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דר גיל שלי 46 סובל מי NF1 מתקדמת הים עקמת קשה ביותר בגלל מחלת NF1 וגם מיגיומה ברוש שה תופל בהקרנה ממקדת יש לי קמה גושים ברגל שמפרים לי באלחיה הים הפשר לאסות קרית של הגידולים הים יש בזה סיכון שהמחלה תידגבר יותר הים עוד נגים נאמ לי שאולי אני אצתרך לחר כרית נגה ברגל השתל עור דר הים הפשר לקבל הסבר ה תודה דר
צר לי אבל נורופיברומטוזיס זה לא תחום העסוק שלי ואני לא יכולה לעזור לך להחליט. כדאי שתקח בחשבון שניתוח עם שתל עור דורש מספר ימי החלמה, ומשאיר צלקת. ותשקול אם הגידולים מפריעים לך באופן שמצדיק את זה. אני מציעה שתתיעץ גם עם רופא/ת המשפחה שמכירים את המקרה שלך ואת מצבך הבריאותי, ועם הרופא שמטפל בנורופיברומטוזיס שלך ותשמע אם לדעתם כדאי לנתח.