הסרת נבוס ע"י פוטותרפיה
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום יש לי נבוס/כתם בקדמת הקרקפת ,שטוח בגודל 7mm על 10mm , לאחר בדיקת , רופא העור החליט שהנבוס/כתם תקין לחלוטין. אני בכל זאת מעונין להסירו,במהלך השנים הכתם מקבל פגמנטציה ,כי הראש חשוף לשמש , דבר שלאורך זמן מרתיע אותי. מהתיעצות אצל פלסטיקאי , הוא אמר שאפשר להסיר בשיטת "shave" חיתוך שכבה/ות מעור מהכתם , עד להסרתו , וללא תפרים. אני מעוניין להמנע ככל שניתן מניתוח. 1.מנסיונך הטיפול הפוטודינאמי מתאים להסרת נבוס/כתם עמוק שכזה ? 2.במידה וכן , כיצד ניתן להגיע לקליניקה באסף הרופא דרך קופ"ח ? 3.במידה ולא ,מהם השיטות העדיפות להסרה בהם הנזק האסטתי מופחת ?
טיפול פוטודינמי אינו מתאים להסרת נבוס. השיטה שהציע לך הפלסטיקאי לרוב נותנת תוצאה אסתטית.