אופן הטיפול בורומאל (קילוף השכבות)
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. יש לי יבלת שהרופאה אמרה שהיא גדולה מאוד. היא נתנה לי ורומאל לטיפול ואמרה למרוח פעמיים ביום ולקלף פעם בשלושה ימים. העניין שבאתר של כללית ראיתי שפרופ' מומחה שלהם כתב שצריך לקלף את השכבה של החומר לפני כל מריחה חדשה. יכול להיות שהרופאה שכחה להגיד לי את זה וכדאי באמת לקלף אחרי כל פעם או שיכול להיות שבמקרים מסוימים באמת צריך לקלף רק כל כמה ימים? תודה!
לקריאה נוספת והעמקה
רצוי לקלף כאשר נוצרת שכבה אטומה ויבשה מעל היבלת, כי היא מונעת את כניסת התרופה הטריה. בהצלחה. נ.ב. טיפול פוטודינמי מצוין לטיפול ביבלת וירלית, אם בכלל ישאר משהו אחרי הורומל.