סחרחורת ותחושת נפילה

דיון מתוך פורום  סחרחורת וטינטון (רעשים באוזניים)

04/07/2014 | 23:37 | מאת: פנינה

שלום, אני חווה בכמה חודשים אפיזודות של סחרחורת ותחושת נפילה , וזה יכול לקרות לי בישיבה רגילה מול אוכל , ישר אחרי שכיבה, או יותר גרוע בזמן הליכה.אתמול נסעתי עם בעלי על אופנוע ופתאום הרגשתי משהו כמו כאילו יהודה של כמה שניות של נתק אבל הייתי בהכרה , תחושה של כאילו נפלתי. אחרי הסחרחורת אני מרגישה תחושת חולשה כמו בנפילת סוכר אבל לא חסר לי סוכר ומתוק לא עוזר.לאחרונה קשה לי ללכת כי אני הרבה פעמים מרגישה שאני נופלת עם תחושת סחרחורת שגוררת אותי למטה , והיום הרגשתי סחרחורת מוזרה כזאת ובקושי הצלחתי להגיע לתחנת אוטובוס , ואני נאחזת בחפצים או בספסלים וקירות ברחוב , ואני רק בת 30. הייתי אצל רופא אדאג והוא אמר שאין בעיה באוזן הפנימית והפנה אותי לנומרולוג, אבל זה עוד חודש רק. מה זה יכול להיות ומה יכול לעזור לי ? אני מרגישה שהמצב רק מתדרדר אצלי .

לקריאה נוספת והעמקה
06/07/2014 | 08:04 | מאת: ד"ר יעקב בן דוד

שלום פנינה אם מערכת אוזן פנימית תקינה וסחרחורות ממשיכות יש מצבים של תגובתיות יתר של אינזולין לסוכר דבר שעשוי לתת תופעות כשלך לכן מומלץ בצוע בדיקת העמסת סוכר. מעבר לכך כדאי לבצע בדיקות דם מעבר לשיגרה גם ויטמין B12' חומצה פולית, תפקודי בלוטת התריס,מערכת אימונולוגית,ושלילת קרישיות יתר. מומלץ בדיקת נוירולוג לשיקול צורך בהדמיה. בברכה ד"ר בן דוד

07/07/2014 | 11:03 | מאת: פנינה

קודם כל תודה על ההתיחסות , אבל יש לי עוד שאלה : מהי תגובתיות יתר של אינסולין? אף פעם לא שמעתי על דבר כזה , ואיך זה קשור לסחרחורת ? האם יכול להיות קשר בין זה לזה שאח שלי הוא חולה סכרת נעורים? והדמייה היא MRI?

מנהל פורום סחרחורת וטינטון (רעשים באוזניים)