סחרחורות הרגשה של אי יציבות וחולשה

דיון מתוך פורום  סחרחורת וטינטון (רעשים באוזניים)

22/12/2017 | 18:36 | מאת: סיגל

שלום, הסיפור התחיל מזה שלפני חודשיים התחילו לי לחצים בראש. היתי בכמה בתי חולים ולא מצאו כלום. טענו שזה כאב ראש מתחי. היתי אצל נירולוגים כמה פעמים שלא התרשמו שיש משהו חריג. עשיתי בדיקת עיניים,בדיקת אף אוזן גרון,ct ראש וmri מוח והכל תקין. נתנו לי כדורי אלטרולט שעזרו לי ועכשיו כמעט אין לי כאבי ראש. העיניין הוא שכבר חודש יש לי סחרחורות קשות. הרגשה של חוסר יציבות. הרגשה שאני עוד שניה מתעלפת וחולשה קשה. אחרי פעילות קטנה אני מרגישה שאני רצה מרתון. לפעמים החולשה כל כך קשה שאני מרגישה קושי ללכת או לעמוד. היתי אצל נירולוג שוב ששוב עשה בדיקה נירולוגית רגילה ואמר שהכל תקין. אמר לי לקחת כדורי קלציום ולעשות בדיקת לב כזאת בכדי לשלול שזה לא מהלב. האם יש משהו נוסף שצריך לעשות? בדיקה נוספת? אני סובלת מחרדות. האם זה גם תופעות לוואי של חרדות?

לקריאה נוספת והעמקה
25/12/2017 | 22:21 | מאת: ד"ר יעקב בן דוד

שלום סיגל כדאי לבצע בדיקות דם מקיפות כולל מערכת החיסון וויטמין B12 ,חומצה פולית ותפקודי בלוטת התריס. אם הכל תקין אכן יתכן שמה זאת מרגישה זו תקובה לתרדה ומתח לכן יש להתייעץ עם פסיכולוג או פסיכיאטר ולקבל טיפול מתאים. בברכה ד"ר בן דוד

30/12/2017 | 17:12 | מאת: סיגל

בהמשך לשיחה הקודמת שלנו. אני מרגישה כל הזמן סחרחורות,כאילו אני על אוניה באמצע הים באופן תמידי. יש לי גם בחילות וכאבי אוזניים. הסחרחורות התחילו כבר לפני חודש אבל זה ממש החמיר בשבוע האחרון. הלכתי לרופא א.א.ג שרשם שהוא חושב שזה ורטיגו. הרופא שלח אותי לבדיקת שמיעה ולמכון לסחרחורות. האם לפי הסימנים זה אכן ורטיגו? אין בקופות חולים רופאים במטפלים בורטיגו? תודה על המענה.

מנהל פורום סחרחורת וטינטון (רעשים באוזניים)