כאבים לאחר ניתוח עו?ש צווארי

דיון מתוך פורום  ניתוחי עמוד שדרה

25/10/2011 | 12:00 | מאת: פיראס

שלום, אני בן 27 , מזה שנתייםצעברתי תאונת דרכים ואחרי התאונה בחצי שנה התחילו להופיע אצלי נימולים ביד שמאל וכתף שמאל עד למצב הגבלת תנועה רצינית כולל הגבלה קלה בצוואר . לאחר שרשרת של בדיקות וטיפולים שמרניים שלא הויעלו ולאחר בדיקת mri צווארית נאאה שיש לי בלטים דסקאלים לאורך כל הצוואר ובקעים בגבהיים c6-c7 בקע שמאלי עם היצורות , ועוד 3 בקעים אחד אחורי מרכזי ושניים מצד ימין, לאחר הmri בשבועיים זומנתי לנתוח למח? ניורכרורגיה ברמבם נוחתי בגבהים c6c7 בקיבוע חוליות ע?מ לעצור את הדרדרות המצב המנתח ג?אן סוסטיאל שערך את הנתוח בהצלחה הוא אמר שהקרע של הדיסק היה אכזי לכן זמן החלמה ןהיה ארוך ייתכן וכאבים ימשיכו וניתוח היה ע?מ למזער את הנזק העתידי . לאחר 10 חודשים מהנתוח אני עם פחות כאב בצד שמאל אבל עדיין יש לי הגבלה וחסר רגש ביד והתווסף לי מלפני 5חודשים כאבים ברגל שמאל עם נימולים יורדים לאורך כל הרגל במיוחד בישיבה הגבלה בצוואר ניכרת וכבר שבוע אני מתיחל להריג כאב ביד ימין בדיון משהיה לי ביד שמאל .. אני כבר על סף יאוש אני נשוי ואינני יכול לפנס את עצמי בכבוד ואני בקושי הולך לעבודה ומצב רק מדרדר

לקריאה נוספת והעמקה

פיראס שלום, אם אני זוכר נכון, היית במרפאתי בטבעון. אנני זוכר את מסקנות הפגישה, אולם תוכל להמשיך ברור בטבעון או במרפאות עמוד שדרה ברמב"ם.

27/10/2011 | 13:07 | מאת: פיראס

נכון אכן אני מטופל אצלך במרפאה , ושלחתי אותי לעשות בדיקת CT אך הטור אצלך זה רק עוד יותר מחודש . להל"ן תושבת בדיקת הC.T מירווח L1-2 תקין מירווח L2-3 בלט דיסקאלי היקפי מעט לוחץ על השק השורש בגדר הנורמה חוסר חיבור בזיז מפרקי עליון ב L2 U ו L3 בכל צד מירווח L3-4 : בלט היקפי לוחץ מעט על השק מירווח L4-5 : בלט דיסק אחורי נושק לשק שורש בגדר הנורמה L5-S1 : בגדר הנורמה שאלה מה זה חיבור בזיז מפקרי ?? ואם יש לזה קשר לבריחת שתן ולכאבים ונימול ברדל שמאל וכאבים בגב תחתון . ואם יש טיפול לזה ?

מנהל פורום ניתוחי עמוד שדרה